Concello da Coruña

Concello da Coruña

SSARNBUE

SUBSANACION SUBVENCION DO PROGRAMA DE AXUDA Ás ACTUACIÓNS DE REHABILITACIÓN A NIVEL DE BARRIO DO PRTR,  financiado pola Unión Europea-NextGenerationEU

Canles:

Presencial, Telemático

Nivel de tramitacion electronica:

Descarga e envío do formulario

Tipo:

Axudas, becas e subvencións

Materia:

Vivenda, Subvencións e axudas á vivenda, Rehabilitación

Órgano responsable:

Vivenda e Rehabilitación

Vixente:

Si

Ten por obxecto a achega de documentación para a corrección das solicitudes de Subvencións para obras de mellora de eficiencia enerxética en inmobles, dentro do Programa de axuda ás actuacións de rehabilitación a nivel de barrio do PRTR, financiado pola UNIÓN EUROPEA - NextGenerationEU.

SUBSANACION SUBVENCION DO PROGRAMA DE AXUDA Ás ACTUACIÓNS DE REHABILITACIÓN A NIVEL DE BARRIO DO PRTR,  financiado pola Unión Europea-NextGenerationEU

Inscricións:

Dende o 07/06/2025

Sobre o procedemento

Requisitos:

Achegar documentación ao expediente nun momento posterior á solicitude e, en todo caso, no prazo que se estableza na notificación de requirimento.

Prezo / Custo:

Ningún

Órgano que resolve:

Xunta de Goberno Local ou, no seu caso, por razón da contía, á persoa titular da Concellería Delegada da área de Urbanismo, Rehabilitación e Vivenda do Concello da Coruña, por delegación da Xunta de Goberno Local.

Máis información:

Poderase obter información sobre estas subvencións a través dos seguintes medios:

Normativas relacionadas

Presentación

Prazo de presentación:

Lei 39/2015, Artigo 68. Corrección e mellora da solicitude.

1. Se a solicitude de iniciación non reúne os requisitos ou outros esixidos pola lexislación específica aplicable, requirirase ao interesado para que, nun prazo de 10 días, emende a falta ou acompañe os documentos preceptivos, con indicación de que, se así non o fixese, teráselle por desistido da súa petición, previa resolución que deberá ser ditada nos termos previstos no artigo 21.

Documentación necesaria:

Documentación xeral:

  1. DNI/NIE da persoa solicitante ou NIF da persoa xurídica de natureza privada ou da entidade solicitante.
  2. DNI/NIE de acódea representante ou NIF da entidade representante, no seu caso.
  3. DNI/NIE das persoas beneficiarias últimas, no caso de que se opoñan á súa consulta.
  4. Documentación acreditativa da representación da persoa que actúe no nome da persoa física ou xurídica de natureza privada, ou entidade solicitante, no seu caso. A representación deberá acreditarse a través do modelo normalizado (anexo XV ou anexo III) ou por calquera outro medio válido en dereito.
  5. Escritura pública, certificado ou nota simple rexistral ou calquera outro documento que acredite a titularidade da propiedade ou do usufructo do inmoble, no caso de que o solicitante sexa unha persoa física, unha persoa xurídica de natureza privada ou unha agrupación de persoas propietarias que non consten como titulares catastrais.
  6. Acta ou certificado da persoa titular da secretaría ou administración da comunidade de persoas propietarias, das comunidades de persoas propietarias debidamente agrupadas ou da asemblea da cooperativa, onde conste o nomeamento do representante autorizado para solicitar a subvención, de ser o caso.
  7. Contrato ou oferta asinada co provedor seleccionado, que inclúa o orzamento desagregado por partidas, medicións, prezos unitarios e totais, co IVE desagregado correspondente e a súa aceptación expresa por parte da persoa interesada. Na folla resumen por capítulos deberán constar a firma e selo da empresa, a súa NIF e a data.
  8. No seu caso, contrato ou oferta económica asinada dos honorarios técnicos e/ou de xestión administrativa e a súa aceptación expresa pola persoa solicitante.
  9. Copia dos tres presupostos solicitados a diferentes provedores, debidamente asinados e de data anterior á da contratación correspondente, de conformidade co establecido no artigo 31 da Lei 38/2003, de 17 de novembro, e no artigo 29 da Lei 9/2007, de 13 de xuño, no caso de que o importe correspondente aos custos elegibles da actuación supere a contía de 40.000 euros en obras e/ou 15.000 euros en servizos, incluídos honorarios, e subministracións para o mesmo contratista ou provedor.
  10. Anexo X, no seu caso, da xustificación da elección do orzamento que deberá vir asinado por persoa técnica competente.
  11. No seu caso, acordo entre as persoas arrendadora e arrendataria no que se faculte a esta última para realizar ao seu cargo as actuacións de rehabilitación que correspondan, a cambio do pago da renda, no caso de que a persoa beneficiaria sexa a arrendataria.
  12. Anexo II, de comprobación de datos das persoas e entidades partícipes nas obras e interesadas na subvención. Para o caso de actuacións en edificios de tipoloxía residencial colectiva de vivenda deben presentarse tantos anexos II como vivendas e locais partícipes e interesados na subvención sinálense nos anexos I, III e IV.
  13. Anexo III, de certificado de acódea secretaria ou administradora do acordo da comunidade de persoas propietarias ou da agrupación de comunidades de persoas propietarias ou da asemblea da cooperativa, no seu caso.
  14. Anexo IV, de certificado da agrupación de persoas físicas e/ou persoas xurídicas de natureza privada ou declaración da comunidade de bens, propietarias do edificio, no seu caso.
  15. Anexo V, declaración responsable do cumprimento do principio de non "causar prexuízo significativo ao medio ambiente".
  16. Anexo VI, de declaración de ausencia de conflito de intereses (DACI) en relación coa execución e actuacións do PRTR.
  17. Anexo VII, declaración de compromiso de cumprimento dos principios transversais en relación coa execución de actuacións do PRTR.
  18. Anexo VIII, declaración responsable de cesión e tratamento de datos en relación coa execución e actuacións do PRTR.
  19. Xustificación da inscrición no Censo de empresarios, profesionais e retenedores da Axencia Estatal de Administración Tributaria no caso de que os beneficiarios desenvolver actividades económicas.
  20. Documento que acredite o acordo coa propiedade, comunidade de propietarios ou agrupación de comunidades de propietarios, no caso de que interveña un axente ou xestor da rehabilitación, que lle faculte e autorice a actuar como tal.
  21. Certificado de titularidade da conta bancaria.

Documentación xeral técnica, asinada por persoa técnica competente:

  1. Memoria descritiva e xustificativa das actuacións subvencionables, documentación gráfica e orzamento desagregado por capítulos e partidas.
  2. Xustificación da redución do consumo de enerxía primaria non renovable obtida; que deberá ser de polo menos do 30%.
  3. Xustificación da redución da demanda enerxética anual global de calefacción e refrixeración da vivenda unifamiliar ou do edificio obtida (≥ 25%), sen prexuízo do disposto para os edificios protexidos.
  4. Certificado de eficiencia enerxética do edificio ou vivenda unifamiliar, previo á intervención, debidamente inscrito no Rexistro de Certificados de Eficiencia Enerxética de Edificios da Comunidade Autónoma de Galicia (RGEEE).
  5. Certificado de eficiencia enerxética do edificio ou vivenda unifamiliar obtido considerando realizadas as actuacións previstas na documentación técnica presentada para a obtención do título habilitante.
  6. No suposto de edificios nos que se realizaron no últimos catro anos intervencións de mellora da eficiencia enerxética; certificación de eficiencia enerxética do edificio ou vivenda unifamiliar antes desas intervencións realizadas. Así como a acreditación do inicio e da finalización das obras.
  7. Estudo de xestión de residuos no que se indique, de forma específica, a porcentaxe do peso dos residuos non perigosos que se reutilizan, reciclan e recuperan, que deberá ser igual ou superior ao 70%.
  8. Xustificación de que as actuacións de mellora ou rehabilitación pretendidas e as técnicas de construción consideradas apoian a circularidad, especificando a normativa en que se basea a mesma.
  9. Libro do edificio existente para a rehabilitación, co contido disposto no anexo I do Real decreto 853/2021, de 5 de outubro, ou, como mínimo, un estudo sobre o potencial de mellora do edificio en relación cos requisitos básicos definidos na Lei 38/1999, de 5 de novembro, da ordenación da edificación e un plan de actuacións no que se identifique a actuación proposta, co contido determinado no bloque II do anexo I do citado Real decreto.
  10. Xustificación sobre a presenza de amianto no edificio, identificando e localizando aqueles elementos que o conteñan ou declarando expresamente a súa ausencia.
  11. Reportaxe fotográfica en cor, de todas aquelas zonas que se van a ver afectadas polas actuacións de rehabilitación, así como da fachada principal do edificio.
  12. Para obras xa iniciadas ao momento do prazo de presentación de solicitudes, acreditación do inicio das obras (certificado de inicio ou acta de reformulo).
  13. Xustificación especifica de accesibilidade, para obter a puntuación indicada no apartado 9.1.d) da convocatoria.
  14. No caso de que as actuacións de mellora ou rehabilitación refíranse a unha parte (portal) dun conxunto edificatorio situado no ERRP "Barrio das Flores" ou no ERRP "Grupo Casas de Franco - Ventorrillo", para obter a puntuación indicada no apartado 9.2.2 da convocatoria : estudo que xustifique a integración da intervención no conxunto .

Documentación a presentar no caso de que se identifiquen situacións de vulnerabilidade económica:

  1. Anexo IX, de declaracións responsables de composición da unidade de convivencia e comprobación de datos das persoas físicas propietarias ou usufructuarias das vivendas e das persoas integrantes das súas unidades de convivencia (deben presentarse un por cada vivenda partícipe nas obras e interesada na subvención que comprenda todas acódelas membros da unidade de convivencia) achegando a documentación indicada en devandito anexo.

Documentación de xustificación de actuacións:

  1. Anexo XII, de comunicación da finalización parcial e final das actuacións, achegando a documentación indicada en devandito anexo.

Documentos relacionados

  • Anexo I - Solicitude (1 MB)
  • Anexo I - Solicitude (1 MB)
  • Anexo II Comprobación de datos-castelán (327 KB)
  • Anexo II Comprobación de datos-galego (430 KB)
  • Anexo III Certificado CCPP-castelán (938 KB)
  • Anexo III Certificado CCPP-galego (1005 KB)
  • Anexo IV Certificación agrupación-castelán (987 KB)
  • Anexo IV Certificación agrupación-galego (976 KB)
  • Anexo V DNSH-castelán (951 KB)
  • Anexo V DNSH- galego (949 KB)
  • Anexo VI DACI- castelán (985 KB)
  • Anexo VI DACI- galego (983 KB)
  • Anexo VII Cumprimento principios transversais (855 KB)
  • Anexo VII Cumprimento principios transversais (853 KB)
  • Anexo VIII Cesión e tratamento de datos (981 KB)
  • Anexo VIII Cesión e tratamento de datos (979 KB)
  • Anexo IX Vulnerabilidade (334 KB)
  • Anexo IX Vulnerabilidade (426 KB)
  • Anexo X Xustificación técnica de orzamentos (811 KB)
  • Anexo X Xustificación técnica de orzamentos (811 KB)
  • Anexo XII Comunicación finalización parcial e final (986 KB)
  • Anexo XII Comunicación finalización parcial e final (905 KB)
  • Anexo XIII Solicitude anticipo (806 KB)
  • Anexo XIII Solicitude anticipo (805 KB)
  • Anexo XIV Cesión de cobro- castelán (819 KB)
  • Anexo XIV Cesión de cobramento (919 KB)
  • Anexo XV Representación- castelán (999 KB)
  • Anexo XV Representación- galego (886 KB)
  • Anexo XVI Cartel (A4) castelán (771 KB)
  • Anexo XVI Cartel (A4) galego (833 KB)
  • Anexo XVI Cartel (A3) castelán (774 KB)
  • Anexo XVI Cartel (A3) galego (833 KB)

Canles de presentación

Presencial

Como se fai?:

Aqueles suxeitos que non se atopen obrigados á presentación da solicitude por medios electrónicos, conforme ao artigo 14.2 da Lei 39/2015, de 1 de outubro, deberán presentar a documentación no Rexistro do Concello da Coruña, ou nalgún dos lugares dos previstos no artigo 16.4 da Lei 39/2015, de1 de outubro (vide apartado Onde se fai)

Internet

Como se fai?:

A través desta Sede electrónica municipal.

En aplicación do artigo 14.2 da Lei 39/2015, de Procedemento Administrativo Común, teñen a obrigación de realizar este trámite, a través da Sede electrónica:

a) As persoas xurídicas.

b) As entidades sen personalidade xurídica (asociacións, sociedades civís, comunidades de propietarios, etc).

c) Quen exerza unha actividade profesional para a que se requira colegiación obrigatoria, para os trámites e actuacións que realicen coas Administracións Públicas en exercicio da devandita actividade profesional. En todo caso, dentro deste colectivo entenderanse incluídos os notarios e rexistradores da propiedade e mercantís.

d) Quen represente a un interesado que estea obrigado a relacionarse electronicamente coa Administración.

Páxina web:

https://sede.coruna.gal/opensiac/action/tramitacion?method=enter&id=2342

Teléfono

Despois

Sentido do silencio administrativo:

Desestimatorio

E despois?:

Xustificación

Deberá xustificarse o gasto efectivamente realizado a través deste procedemento a través do trámite específico de JUSTIFICACION EJECUCION OBRAS SUBVENCION DO PROGRAMA DE AXUDA Ás ACTUACIÓNS DE REHABILITACIÓN A NIVEL DE BARRIO DO PRTR,  financiado pola Unión Europea-NextGenerationEU.

Que che parece esta sección?

-101-101-101

Tes un navegador demasiado antigo!

Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible

Iniciar sesión