Concello da Coruña

Concello da Coruña

SARNBUE

SUBVENCION DO PROGRAMA DE AXUDA Ás ACTUACIÓNS DE REHABILITACIÓN A NIVEL DE BARRIO DO PRTR, financiado pola Unión Europea-NextGenerationEU.

Canles:

Presencial, Telemático

Nivel de tramitacion electronica:

Descarga e envío do formulario

Tipo:

Axudas, becas e subvencións

Materia:

Vivenda, Subvencións e axudas á vivenda, Rehabilitación

Órgano responsable:

Vivenda e Rehabilitación

Vixente:

Si

Subvencións para obras de mellora de eficiencia enerxética en inmobles, dentro do Programa de axuda ás actuacións de rehabilitación a nivel de barrio do PRTR, financiado pola UNIÓN EUROPEA - NextGenerationEU.

As subvencións obxecto desta convocatoria son para actuacións de mellora da eficiencia enerxética, nos edificios de tipoloxía residencial colectiva e nas vivendas unifamiliares, que estean dentro das seguintes contornas residenciais de rehabilitación programada (ERRP) do Concello da Coruña:

  • ERRP Cidade Vella e Pescadería.
  • ERRP Grupo de Vivendas María Pita - Labañou.
  • ERRP Grupo Casas de Franco - Ventorrillo.
  • ERRP Barrio das Flores.

O Programa de axuda ás actuacións de rehabilitación a nivel de barrio enmárcase no Programa do PRTR, destinado a financiar obras de rehabilitación e, conxuntamente, de urbanización de espazos públicos dentro destes ERRP.

SUBVENCION DO PROGRAMA DE AXUDA Ás ACTUACIÓNS DE REHABILITACIÓN A NIVEL DE BARRIO DO PRTR, financiado pola Unión Europea-NextGenerationEU.

Inscricións:

Dende o 07/06/2025 ata o 07/07/2025

Sobre o procedemento

A quen vai dirixido?:

Estas axudas están destinadas ás seguintes persoas ou entidades, que poderán ser consideradas persoas beneficiarias destas axudas:

  1. As persoas propietarias ou usufructuarias de vivendas unifamiliares e de edificios existentes de tipoloxía residencial de vivenda colectiva, ben sexan persoas físicas ou ben teñan personalidade xurídica de natureza privada.
  2. As comunidades de persoas propietarias, ou as agrupacións de comunidades de persoas propietarias constituídas conforme ao disposto polo artigo 5 da Lei 49/1960, de 21 de xullo, sobre propiedade horizontal.
  3. As persoas propietarias que, de forma agrupada, sexan propietarias de edificios que reúnan os requisitos establecidos polo artigo 396 do Código Civil e non outorgasen o título constitutivo de propiedade horizontal, así como as comunidades de bens ou calquera outro tipo de unidade económica ou patrimonio separado que, aínda carecendo de personalidade xurídica, poidan levar a cabo as actuacións que motiva a concesión da subvención.
  4. As sociedades cooperativas compostas de forma agrupada por persoas propietarias de vivendas ou edificios que reúnan os requisitos establecidos no artigo 396 do Código civil, así como polas persoas propietarias que conforman comunidades de persoas propietarias ou agrupacións de comunidades de propietarios constituídos conforme ao disposto no artigo 5 da Lei 49/1960, de 21 de xullo, sobre propiedade horizontal, e por cooperativas en réxime de cesión de uso das súas vivendas.

Non poderán obter a condición de beneficiarias destas axudas aquelas persoas ou entidades que estean incursas nalgunha das circunstancias previstas no artigo 13.2 da Lei 38/2003, de 17 de novembro, xeneral de subvencións e no artigo 10.2 da Lei 9/2007, de 13 de xuño, de subvencións de Galicia, excepto a da letra e) dos citados artigos, relativa á obrigación de estar ao corrente no cumprimento das obrigacións tributarias ou fronte á Seguridade Social, aínda que non poderá procederse ao pago da axuda en tanto non se acredite estar ao corrente do cumprimento das devanditas obrigacións, de conformidade co disposto no artigo 6.1 de Real decreto 853/2021 e no artigo 21.3 da Resolución IGVS de 8 de xullo de 2022.

Requisitos:

Os requisitos das actuacións para ser consideradas actuacións subvencionables son, basicamente, os seguintes:

  • Que se realicen en edificios situados nun ERRP.
  • Que, polo menos, o 50% da superficie construída sobre rasante (excluída a planta baixa ou plantas inferiores) dos edificios de tipoloxía residencial colectiva, teña uso residencial de vivenda.
  • Que as actuacións se iniciasen con posterioridade ao 1 de febreiro de 2020.
  • Que as obras realizadas no inmoble logren unha mellora da eficiencia enerxética, como mínimo, de redución do consumo de enerxía primaria non renovable do 30% e redución da demanda enerxética anual global de calefacción e refrixeración, polo menos nun 25%.

O detalle destes requisitos está previsto na convocatoria.

As persoas e entidades solicitantes deberán presentar a solicitude, acompañada de toda a documentación indicada na convocatoria.

No momento de presentación da solicitude deberase contar co título habilitante correspondente, licenza ou comunicación previa, ou ben coa solicitude do mesmo, que recollerá as actuacións para as que se solicite subvención.

Prezo / Custo:

Ningún

Órgano que resolve:

Xunta de Goberno Local ou, no seu caso, por razón da contía, á persoa titular da Concellería Delegada da área de Urbanismo, Rehabilitación e Vivenda do Concello da Coruña, por delegación da Xunta de Goberno Local.

Máis información:

A convocatoria e os Anexos estarán dispoñibles na sede electrónica municipal e na BDNS.

Poderase obter información sobre estas subvencións a través dos seguintes medios:

Normativas relacionadas

Presentación

Prazo de presentación:

O prazo de presentación de solicitudes será dun mes para contar desde o día seguinte á publicación no BOP (do 7 de xuño ao 7 de xullo de 2025 ). Pique aquí para ver en ligazón á publicación no BOP.

Documentación necesaria:

Documentación xeral:

  1. DNI/NIE da persoa solicitante ou NIF da persoa xurídica de natureza privada ou da entidade solicitante.
  2. DNI/NIE de acódea representante ou NIF da entidade representante, no seu caso.
  3. DNI/NIE das persoas beneficiarias últimas, no caso de que se opoñan á súa consulta.
  4. Documentación acreditativa da representación da persoa que actúe no nome da persoa física ou xurídica de natureza privada, ou entidade solicitante, no seu caso. A representación deberá acreditarse a través do modelo normalizado (anexo XV ou anexo III) ou por calquera outro medio válido en dereito.
  5. Escritura pública, certificado ou nota simple rexistral ou calquera outro documento que acredite a titularidade da propiedade ou do usufructo do inmoble, no caso de que o solicitante sexa unha persoa física, unha persoa xurídica de natureza privada ou unha agrupación de persoas propietarias que non consten como titulares catastrais.
  6. Acta ou certificado da persoa titular da secretaría ou administración da comunidade de persoas propietarias, das comunidades de persoas propietarias debidamente agrupadas ou da asemblea da cooperativa, onde conste o nomeamento do representante autorizado para solicitar a subvención, de ser o caso.
  7. Contrato ou oferta asinada co provedor seleccionado, que inclúa o orzamento desagregado por partidas, medicións, prezos unitarios e totais, co IVE desagregado correspondente e a súa aceptación expresa por parte da persoa interesada. Na folla resumen por capítulos deberán constar a firma e selo da empresa, a súa NIF e a data.
  8. No seu caso, contrato ou oferta económica asinada dos honorarios técnicos e/ou de xestión administrativa e a súa aceptación expresa pola persoa solicitante.
  9. Copia dos tres presupostos solicitados a diferentes provedores, debidamente asinados e de data anterior á da contratación correspondente, de conformidade co establecido no artigo 31 da Lei 38/2003, de 17 de novembro, e no artigo 29 da Lei 9/2007, de 13 de xuño, no caso de que o importe correspondente aos custos elegibles da actuación supere a contía de 40.000 euros en obras e/ou 15.000 euros en servizos, incluídos honorarios, e subministracións para o mesmo contratista ou provedor.
  10. Anexo X, no seu caso, da xustificación da elección do orzamento que deberá vir asinado por persoa técnica competente.
  11. No seu caso, acordo entre as persoas arrendadora e arrendataria no que se faculte a esta última para realizar ao seu cargo as actuacións de rehabilitación que correspondan, a cambio do pago da renda, no caso de que a persoa beneficiaria sexa a arrendataria.
  12. Anexo II, de comprobación de datos das persoas e entidades partícipes nas obras e interesadas na subvención. Para o caso de actuacións en edificios de tipoloxía residencial colectiva de vivenda deben presentarse tantos anexos II como vivendas e locais partícipes e interesados na subvención sinálense nos anexos I, III e IV.
  13. Anexo III, de certificado de acódea secretaria ou administradora do acordo da comunidade de persoas propietarias ou da agrupación de comunidades de persoas propietarias ou da asemblea da cooperativa, no seu caso.
  14. Anexo IV, de certificado da agrupación de persoas físicas e/ou persoas xurídicas de natureza privada ou declaración da comunidade de bens, propietarias do edificio, no seu caso.
  15. Anexo V, declaración responsable do cumprimento do principio de non "causar prexuízo significativo ao medio ambiente".
  16. Anexo VI, de declaración de ausencia de conflito de intereses (DACI) en relación coa execución e actuacións do PRTR.
  17. Anexo VII, declaración de compromiso de cumprimento dos principios transversais en relación coa execución de actuacións do PRTR.
  18. Anexo VIII, declaración responsable de cesión e tratamento de datos en relación coa execución e actuacións do PRTR.
  19. Xustificación da inscrición no Censo de empresarios, profesionais e retenedores da Axencia Estatal de Administración Tributaria no caso de que os beneficiarios desenvolver actividades económicas.
  20. Documento que acredite o acordo coa propiedade, comunidade de propietarios ou agrupación de comunidades de propietarios, no caso de que interveña un axente ou xestor da rehabilitación, que lle faculte e autorice a actuar como tal.
  21. Certificado de titularidade da conta bancaria.

Documentación xeral técnica, asinada por persoa técnica competente:

  1. Memoria descritiva e xustificativa das actuacións subvencionables, documentación gráfica e orzamento desagregado por capítulos e partidas.
  2. Xustificación da redución do consumo de enerxía primaria non renovable obtida; que deberá ser de polo menos do 30%.
  3. Xustificación da redución da demanda enerxética anual global de calefacción e refrixeración da vivenda unifamiliar ou do edificio obtida (≥ 25%), sen prexuízo do disposto para os edificios protexidos.
  4. Certificado de eficiencia enerxética do edificio ou vivenda unifamiliar, previo á intervención, debidamente inscrito no Rexistro de Certificados de Eficiencia Enerxética de Edificios da Comunidade Autónoma de Galicia (RGEEE).
  5. Certificado de eficiencia enerxética do edificio ou vivenda unifamiliar obtido considerando realizadas as actuacións previstas na documentación técnica presentada para a obtención do título habilitante.
  6. No suposto de edificios nos que se realizaron no últimos catro anos intervencións de mellora da eficiencia enerxética; certificación de eficiencia enerxética do edificio ou vivenda unifamiliar antes desas intervencións realizadas. Así como a acreditación do inicio e da finalización das obras.
  7. Estudo de xestión de residuos no que se indique, de forma específica, a porcentaxe do peso dos residuos non perigosos que se reutilizan, reciclan e recuperan, que deberá ser igual ou superior ao 70%.
  8. Xustificación de que as actuacións de mellora ou rehabilitación pretendidas e as técnicas de construción consideradas apoian a circularidad, especificando a normativa en que se basea a mesma.
  9. Libro do edificio existente para a rehabilitación, co contido disposto no anexo I do Real decreto 853/2021, de 5 de outubro, ou, como mínimo, un estudo sobre o potencial de mellora do edificio en relación cos requisitos básicos definidos na Lei 38/1999, de 5 de novembro, da ordenación da edificación e un plan de actuacións no que se identifique a actuación proposta, co contido determinado no bloque II do anexo I do citado Real decreto.
  10. Xustificación sobre a presenza de amianto no edificio, identificando e localizando aqueles elementos que o conteñan ou declarando expresamente a súa ausencia.
  11. Reportaxe fotográfica en cor, de todas aquelas zonas que se van a ver afectadas polas actuacións de rehabilitación, así como da fachada principal do edificio.
  12. Para obras xa iniciadas ao momento do prazo de presentación de solicitudes, acreditación do inicio das obras (certificado de inicio ou acta de reformulo).
  13. Xustificación especifica de accesibilidade, para obter a puntuación indicada no apartado 9.1.d) da convocatoria.
  14. No caso de que as actuacións de mellora ou rehabilitación refíranse a unha parte (portal) dun conxunto edificatorio situado no ERRP "Barrio das Flores" ou no ERRP "Grupo Casas de Franco - Ventorrillo", para obter a puntuación indicada no apartado 9.2.2 da convocatoria : estudo que xustifique a integración da intervención no conxunto .

Documentación a presentar no caso de que se identifiquen situacións de vulnerabilidade económica:

  1. Anexo IX, de declaracións responsables de composición da unidade de convivencia e comprobación de datos das persoas físicas propietarias ou usufructuarias das vivendas e das persoas integrantes das súas unidades de convivencia (deben presentarse un por cada vivenda partícipe nas obras e interesada na subvención que comprenda todas acódelas membros da unidade de convivencia) achegando a documentación indicada en devandito anexo.

Documentación de xustificación de actuacións:

  1. Anexo XII, de comunicación da finalización parcial e final das actuacións, achegando a documentación indicada en devandito anexo.

Documentos relacionados

  • Anexo I - Solicitude (1 MB)
  • Anexo I - Solicitude (1 MB)
  • Anexo II Comprobación de datos-castelán (327 KB)
  • Anexo II Comprobación de datos-galego (430 KB)
  • Anexo III Certificado CCPP-castelán (938 KB)
  • Anexo III Certificado CCPP-galego (1005 KB)
  • Anexo IV Certificación agrupación-castelán (987 KB)
  • Anexo IV Certificación agrupación-galego (976 KB)
  • Anexo V DNSH-castelán (951 KB)
  • Anexo V DNSH- galego (949 KB)
  • Anexo VI DACI- castelán (985 KB)
  • Anexo VI DACI- galego (983 KB)
  • Anexo VII Cumprimento principios transversais (855 KB)
  • Anexo VII Cumprimento principios transversais (853 KB)
  • Anexo VIII Cesión e tratamento de datos (981 KB)
  • Anexo VIII Cesión e tratamento de datos (979 KB)
  • Anexo IX Vulnerabilidade (334 KB)
  • Anexo IX Vulnerabilidade (426 KB)
  • Anexo X Xustificación técnica de orzamentos (811 KB)
  • Anexo X Xustificación técnica de orzamentos (811 KB)
  • Anexo XI Aceptación da subvención (814 KB)
  • Anexo XI Aceptación da subvención (993 KB)
  • Anexo XII Comunicación finalización parcial e final (986 KB)
  • Anexo XII Comunicación finalización parcial e final (905 KB)
  • Anexo XIII Solicitude anticipo (806 KB)
  • Anexo XIII Solicitude anticipo (805 KB)
  • Anexo XIV Cesión de cobro- castelán (819 KB)
  • Anexo XIV Cesión de cobramento (919 KB)
  • Anexo XV Representación- castelán (999 KB)
  • Anexo XV Representación- galego (886 KB)
  • Anexo XVI Cartel (A3) castelán (774 KB)
  • Anexo XVI Cartel (A3) galego (833 KB)
  • Anexo XVI Cartel (A4) castelán (771 KB)
  • Anexo XVI Cartel (A4) galego (833 KB)

Canles de presentación

Presencial

Que se necesita?:

Cubrir o impreso de solicitude e demais documentación que se indica na apartado documentación necesaria segundo corresponda

Como se fai?:

Aqueles suxeitos que non se atopen obrigados á presentación da solicitude por medios electrónicos, conforme ao artigo 14.2 da Lei 39/2015, de 1 de outubro, deberán presentar a documentación no Rexistro do Concello da Coruña, ou nalgún dos lugares dos previstos no artigo 16.4 da Lei 39/2015, de1 de outubro (vide apartado Onde se fai)

Internet

Que se necesita?:

Non será necesario achegar á solicitude (Anexo I), pois o seu contido xa está recollido no formulario web.

Deberá dispoñer de certificado dixital.

Unha vez cuberta a solicitude telemática debe ter preparados os ficheiros que necesite para completar a subvención que solicita, segundo especifícase na apartado "Documentación necesaria".

No proceso de presentación solicitaráselle que asine dixitalmente a documentación presentada (deberá dispoñer de Autofirma no seu equipo), polo que non é recomendable asinar previamente a solicitude ou outros documentos.

Como se fai?:

A través desta Sede electrónica municipal.

En aplicación do artigo 14.2 da Lei 39/2015, de Procedemento Administrativo Común, teñen a obrigación de realizar este trámite, a través da Sede electrónica:

a) As persoas xurídicas.

b) As entidades sen personalidade xurídica (asociacións, sociedades civís, comunidades de propietarios, etc).

c) Quen exerza unha actividade profesional para a que se requira colegiación obrigatoria, para os trámites e actuacións que realicen coas Administracións Públicas en exercicio da devandita actividade profesional. En todo caso, dentro deste colectivo entenderanse incluídos os notarios e rexistradores da propiedade e mercantís.

d) Quen represente a un interesado que estea obrigado a relacionarse electronicamente coa Administración.

Páxina web:

https://sede.coruna.gal/opensiac/action/tramitacion?method=enter&id=2302

Se Ud. xa presentou prevismente unha solicitude e desexa achega nova documentación, non o faga a través deste trámite senón a través do procedemento SUBSANACION SUBVENCION DO PROGRAMA DE AXUDA Ás ACTUACIÓNS DE REHABILITACIÓN A NIVEL DE BARRIO DO PRTR,  financiado pola Unión Europea-NextGenerationEU

Teléfono

Despois

Prazo de resolución:

O prazo para resolver e notificar a resolución do procedemento será de 6 meses que se contarán desde o día seguinte a que finalice o prazo para presentar as solicitudes.

Sentido do silencio administrativo:

Desestimatorio

E despois?:

Corrección

Durante a tramitación interna das peticións poderase solicitar a presentación de documentacion que non fose entregada coa solicitude inicial, e que se deberá achegar utilizando o trámite da Sede SUBSANACION SUBVENCION DO PROGRAMA DE AXUDA Ás ACTUACIÓNS DE REHABILITACIÓN A NIVEL DE BARRIO DO PRTR,  financiado pola Unión Europea-NextGenerationEU

Xustificación

No seu momento haberá que xustificar o gasto efectivamente realizado. Esta xustificación realizarase a través deste trámite da sede JUSTIFICACION EJECUCION OBRAS SUBVENCION DO PROGRAMA DE AXUDA Ás ACTUACIÓNS DE REHABILITACIÓN A NIVEL DE BARRIO DO PRTR,  financiado pola Unión Europea-NextGenerationEU.

Recursos

Contra a resolución que se dite, poderase interpoñer:

- Recurso potestativo de reposición ante o órgano que ditou a resolución, no prazo dun mes.

- Recurso contencioso-administrativo ante o correspondente Xulgado do Contencioso-Administrativo da Coruña no prazo de dous meses.

Que che parece esta sección?

-101-101-101

Tes un navegador demasiado antigo!

Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible

Iniciar sesión