JUSPRES
Telemático
Tramitación electrónica
Axudas, becas e subvencións
Sector público, Comercio
Emprego, Empresa, Turismo, Porto, Mercados, Consumo
Si
Xustificación de subvencións pola COVID-19 para o comercio, hostalería e en xeral empresas dentro do Plan Reactivación Económica e Social (PRESCO)
2020 Xustificación subvenciones PRESCO (só para empresas, comercios e establecementos en xeral)
Dende o 01/01/2020 ata o 30/09/2021
Persoas autónomas e micropemes que solicitasen subvencións PRESCO.
Recibir unha subvención do PRESCO
Ningún
Titular da Concellaría Delegada de Innovación, Industria, Emprego e Consumo
O importe global desta convocatoria específica é de SEIS MILLÓNS DOUSCENTOS TRINTA E CINCO MIL EUROS (6.235.000,00), desagregados do seguinte modo:
As liña de subvención son:
1.Subvención para gastos correntes (Apoio e mantemento da actividade económica)
2. Subvención para investimentos (Apoio á mellora mellora, adaptación e transformación dixital das empresas)
Os destinatarios desta axuda son persoas autónomas e micropemes. Considéranse micropemes aquelas que cumpran polo menos dúas destes requisitos:
a) Que o total das partidas do activo non supere o millón de euros.
b) Que o importe neto da súa cifra anual de negocios non supere os dous millóns de euros.
c) Que o número medio de traballadores empregados durante o exercicio non sexa superior a dez.
Normativas relacionadas
Documentación Xeral:
Anexo X1: Anexo X1 Solicitude de xustificación
Anexo X2: Anexo X2 Balance de ingresos e gastos
Anexo X3: Anexo X3 Relación detallada e clasificada de ingresos e gastos
Liña 1.A.a):
Informe de vida laboral: Informe actualizado da vida laboral da persoa traballadora autónoma ou, en caso de sociedade, de cada unha das persoas socias polas que se solicita subvención, emitido pola Seguridade Social, ou , no seu caso, certificado da mutualidade do colexio profesional con indicación dos períodos de alta na actividade
Informe de bases e cotas: Informe actualizado de bases de cotización e cotas subvencionadas emitido pola Seguridade Social, da persoa traballadora autónoma ou, en caso de sociedade, de cada unha das persoas socias polas que se solicita subvención. En caso de persoas en situacion de alta en mutualidade de colexio profesional, certificación onde conste o importe do gasto así como acreditación do seu pagamento, desagregado por meses
Liña 1.A.b):
Informe: Informe de Vida Laboral de empresa correspondente ao período subvencionado
Relación nominal de traballadores: Documento de cotización Relación Nominal de Traballadores (RNT) que acredite a cotización á seguridade social da persoa contratada, correspondente aos meses subvencionados
Relación de liquidación de cotizacións: Documento de relación de liquidación de cotizacións (RLC) que acredite a cotización á seguridade social da persoa contratada, correspondente aos meses subvencionados
Acreditación bancaria: Acreditación bancaria do pago da cotización á seguridade social da persoa contratada, correspondente aos meses subvencionados
Liña 1.B (Alugueiros)
Factura: Recibo ou factura dos meses subvencionados (por un importe máximo de 2.000 euros)
Pago: Acreditación bancaria do pagamento dos meses subvencionados
Retencións Modelo 115: Modelo 115. Retencións e ingresos a conta. Rendas ou rendementos procedentes do arrendamento ou subarrendamiento de inmobles urbanos
Rretenciones Modelo 115: Xustificante bancario do seu pago
JustificantesLiña 1.B Alugueres: retencións Modelo 180: Modelo 180. Declaración Informativa. Retencións e ingresos a conta. Rendementos procedentes do arrendamento de inmobles urbanos. Resumo anual.
Liña 1.C:
Intereses. Contrato: Contrato de formalización da operación financeira, en caso de non remitilo coa solicitude
Intereses. Xustificantes: Documento de liquidación dos intereses abonados e xustificante bancario do pagamento
Persoal. Contrato: Contrato de traballo, en caso de non presentalo previamente
Persoal. Contrato: DNI da persoa contratada, en caso de non presentalo previamente
Persoal. Condición: Documentación que acredite a condición de persoa desempregada de longa duración, muller, maior de 45 anos ou persoa con discapacidade maior ou igual ao 33%, en caso de non presentala previamente
Persoal. Nóminas: Nóminas correspondentes ao período subvencionado
Persoal. Nóminas Pago: Xustificantes bancarios do pagamento das nóminas
Persoal. Relación nominal de traballadores: Documento de cotización Relación Nominal de Traballadores (RNT) que acredite a cotización á seguridade social da persoa contratada, correspondente aos meses subvencionados
Persoa. Relación de liquidación de cotizacións: Documento de relación de liquidación de cotizacións (RLC) que acredite a cotización á seguridade social da persoa contratada, correspondente aos meses subvencionados
Persoal S.S. Acreditación bancaria: Acreditación bancaria do pagamento da cotización á seguridade social da persoa contratada, correspondente aos meses subvencionados
Persoal. IRPF: Documentos que acrediten a retención por IRPF que proceda, así como o Modelo 190. Declaración Informativa. Retencións e ingresos a conta. Rendementos do traballo e de actividades económicas, premios e determinadas ganancias patrimoniais e imputacións de rendas. Resumo anual
Persoal. Informe: Informe de vida laboral de empresa, correspondente ao período subvencionado
Liña 2.A:
Factura: Factura correspondente ao investimento subvencionado
Factura: Pago: Documento xustificativo do seu pagamento por medios bancarios
Liña 2.B:
Factura: Factura correspondente ao investimento subvencionado
Factura: Pago: Documento xustificativo do seu pago por medios bancarios
"Web básica": No caso de tipo de recurso "Implantación de páxina web básica", indicar a dirección da páxina web e da presenza en redes sociais
"Web con venda en liña": No caso de tipo de recurso "Implantación de páxina web con venda en liña", indicar o enderezo da páxina web
En aplicación do artigo 14.2 da Lei 39/2015, de Procedemento Administrativo Común, teñen a obriga de realizar este trámite a través da Sede electrónica:
a) As persoas xurídicas.
b) As entidades sen personalidade xurídica (asociacións, sociedades civís, comunidades de propietarios etc).
c) Quen exerza unha actividade profesional para a que se requira colexiación obrigatoria, para os trámites e actuacións que realicen coas Administracións Públicas en exercicio da devandita actividade profesional. En todo caso, dentro deste colectivo entenderanse incluídos os notarios e rexistradores da propiedade e mercantís.
d) Quen represente a un interesado que estea obrigado a relacionarse electronicamente coa Administración.
Seis meses, a partir da data de presentación da xustificación
Desestimatorio
Recursos posibles:
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible