Concello da Coruña

Concello da Coruña

PERTAX

Permiso Municipal de Taxista

Canles:

Telemático, Presencial

Nivel de tramitacion electronica:

Descarga e envío do formulario

Tipo:

Autorizacións, licencias, concesións e homologacións

Materia:

Transporte, Sector público

Órgano responsable:

Mobilidade

Vixente:

Si

Solicitude para obter o permiso municipal de taxista.

A cidadanía que desexe conducir un vehículo destinado ao servizo de taxi do Concello da Coruña, deberá obter o permiso municipal de taxi.

CARACTERÍSTICAS DO EXAME:

Para a obtención dos permisos municipais de taxi será necesario a realización dun exame, que terá lugar o primeiro luns hábil de cada mes no Departamento de Mobilidade sito na Estación de Autobuses (C/ Cabaleiros s/n). Os aspirantes poderán cometer un máximo de cinco fallos. O solicitante poderá realizar a proba de aptitude un máximo de dúas veces; no caso de que non consiga superar o exame nos dous intentos estipulados, deberá abonar novamente a taxa pola realización da proba.

Na páxina web pódese consultar o temario esixido para o exame.

VIXENCIA:

O permiso terá un validez de 5 anos, debendo renovarse unha vez transcorrese devandito prazo. Se non se fai uso do permiso durante un prazo máximo de seis meses, será revogado. No caso de que non se exerza por atoparse en situación de desemprego involuntario o permiso seguirá vixente durante un prazo máximo de dous anos.

RECOLLIDA DO PERMISO:

A retirada do permiso realizarase polo interesado no Departamento de Mobilidade unha vez recibida a notificación. Para a recollida do carné deberá presentar:

- Orixinal e copia do contrato de traballo.

- Orixinal e copia da inscrición de alta na Seguridade Social.

- Declaración responsable na que manifeste que presta o servizo de taxi con exclusiva dedicación, cumprindo o fixado na Lei 4/2013, de 30 de maio (Art. 20 apart. 1).

Permiso municipal de taxista 2020

Inscricións:

Sobre o procedemento

A quen vai dirixido?:

Persoas físicas que desexen obter o permiso municipal de taxista.

Requisitos:

Superar o exame para obter o permiso.

  • CARACTERÍSTICAS DO EXAME:

Para a obtención dos permisos municipais de taxi será necesario a realización dun exame, que terá lugar o primeiro luns hábil de cada mes no Departamento de Mobilidade sito na Estación de Autobuses (C/ Cabaleiros s/n).

Os aspirantes poderán cometer un máximo de cinco fallos. O solicitante poderá realizar a proba de aptitude un máximo de dúas veces; no caso de que non consiga superar o exame nos dous intentos estipulados, deberá abonar novamente a taxa pola realización da proba.

Na páxina web municipal pódese consultar o temario esixido para o exame.

Prezo / Custo:

Suxeito a taxa en virtude das ordenanzas fiscais números 1 e 13.

Órgano que resolve:

Concelleiro de Urbanismo, Vivenda, Infraestruturas e Mobilidade

Máis información:

CARACTERÍSTICAS DO EXAME:

Para a obtención dos permisos municipais de taxi será necesario a realización dun exame, que terá lugar o primeiro luns hábil de cada mes no Departamento de Mobilidade sito na Estación de Autobuses (C/ Cabaleiros s/n).

Os aspirantes poderán cometer un máximo de cinco fallos. O solicitante poderá realizar a proba de aptitude un máximo de dúas veces; no caso de que non consiga superar o exame nos dous intentos estipulados, deberá abonar novamente a taxa pola realización da proba.

Na páxina web pódese consultar o temario esixido para o exame.

VIXENCIA:

O permiso terá un validez de 5 anos, debendo renovarse unha vez transcorrese devandito prazo.

Se non se fai uso do permiso durante un prazo máximo de seis meses, será revogado. No caso de que non se exerza por atoparse en situación de desemprego involuntario o permiso seguirá vixente durante un prazo máximo de dous anos.

RETIRADA DO PERMISO

A retirada do permiso realizarase polo interesado no Departamento de Mobilidade unha vez recibida a notificación.

Para a recollida do carné deberá presentar:

- Orixinal e copia do contrato de traballo.

- Orixinal e copia da inscrición de alta na Seguridade Social.

- Declaración responsable na que manifeste que presta o servizo de taxi con exclusiva dedicación, cumprindo o fixado na Lei 4/2013, de 30 de maio (Art. 20 apart. 1).

Presentación

Documentación necesaria:

  • Solicitude xeral.
  • Xustificante de abonar a taxa.
  • Documentación do vehículo:
    • Copia DNI.
    • Copia BTP.
    • 3 fotografías tamaño carné (para renovacións 2).

Canles de presentación

Presencial

Que se necesita?:

  • Solicitude xeral.
  • Xustificante de abonar a taxa.
  • Documentación do vehículo:
    • Copia DNI.
    • Copia BTP.
    • 3 fotografías tamaño carné (para renovacións 2).

Como se fai?:

  • De forma presencial no Rexistro Xeral así como nas localizacións indicadas no apartado de rexistros municipais.
  • Por correo certificado dirixido ao Rexistro Xeral do concello.
  • Nos demais supostos contemplados no art 16.4 da lei 39/2015, de 1 de outubro, do procedemento administrativo común das Administracións Públicas.

Internet

Que se necesita?:

  • Deberá dispoñer de certificado dixital.
  • Unha vez cuberta a solicitude telemática, se vostede debese presentar máis documentación para achegar á solicitude, deberá ter preparados os ficheiros que necesite segundo especifícase na apartado "Documentación necesaria".
  • No proceso de presentación solicitaráselle que asine dixitalmente a documentación presentada (deberá dispoñer de Autofirma no seu equipo), polo que non é recomendable asinar previamente a solicitude ou outros documentos.

Como se fai?:

  • A través desta Sede electrónica municipal.

En aplicación do artigo 14.2 da Lei 39/2015, de Procedemento Administrativo Común, teñen a obrigación de realizar este trámite a través da Sede electrónica:

a) As persoas xurídicas.

b) As entidades sen personalidade xurídica (asociacións, sociedades civís, comunidades de propietarios, etc).

c) Quen exerza unha actividade profesional para a que se requira colegiación obrigatoria, para os trámites e actuacións que realicen coas Administracións Públicas en exercicio da devandita actividade profesional. En todo caso, dentro deste colectivo entenderanse incluídos os notarios e rexistradores da propiedade e mercantís.

d) Quen represente a un interesado que estea obrigado a relacionarse electronicamente coa Administración.

Páxina web:

Tramitar

Teléfono

Despois

Prazo de resolución:

3 meses.

E despóis?:

Recursos posibles:

- Recurso potestativo de reposición.

- Recurso contencioso-administrativo.

Que che parece esta sección?

-101-101-101

Tes un navegador demasiado antigo!

Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible

Iniciar sesión