Concello da Coruña

Concello da Coruña

AEIM

Admisión en Escolas Infantís Municipais

Canles:

Telemático, Presencial

Nivel de tramitacion electronica:

Descarga e envío do formulario

Tipo:

Axudas, becas e subvencións

Materia:

Educación

Vixente:

Si

Mediante este trámite presentaranse as solicitudes de inscrición nas Escolas Infantís Municipais para o curso 2021-2022.

Admisión en Escolas Infantís Municipais

Inscricións:

Dende o 15/03/2021 ata o 30/03/2021

Sobre o procedemento

A quen vai dirixido?:

Unidades familiares con fillas ou fillos en idade de inscribirse nas Escolas Infantís Municipais por primeira vez

Presentación

Documentación necesaria:

DOCUMENTACIÓN XERAL

  • Solicitude xeral: solicitude
  • Preinscrición en liña: xustificante de preinscrición en liña, asinado polas dúas persoas proxenitoras (dispoñible nesta ligazón)
  • DNI: copia do DNI das persoas proxenitoras
  • Libro de familia: Libro de familia ou documento que o substitúa
  • Certificado médico: en caso de non nacido/a, será de obrigada presentación o certificado médico que indique a posible data de nacemento.

PREFERENTE

  • Fillas/os de persoal empregado da escola: certificado do centro educativo
  • Irmás ou irmáns de alumnas/os xa matriculadas/os no curso anterior: certificado da escola que o acredite
  • Informe de Servizos Sociais: en caso de menores en situación de urxencia social

BAREMACIÓN

  • Familias monoparentais: certificado ou informe expedido pola Dirección Xeral de Familia, Infancia e Dinamización Demográfica
  • Discapacidade: certificado expedido por órgano competente, se é o caso, do grao de discapacidade do/a menor ou de calquera das persoas proxenitoras que formen parte da unidade familiar
  • Necesidades educativas especiais: en caso de alumnado con necesidades educativas especiais, acreditación de tal circunstancia
  • Situación laboral: documentación xustificativa da situación laboral das persoas proxenitoras ou titoras mediante informe de vida laboral actualizado. En caso de traballadores/as por conta propia, recibo de pago da cota á Seguridade Social, ou da mutualidade do mes anterior ao período de solicitude.
  • Baixas maternais/paternales ou excedencias: xustificante da Seguridade Social ou certificado da empresa con indicación da data de incorporación que deberá ser anterior ao 1 de outubro
  • Imposiblidade de atención: xustificación acreditativa da imposibilidade das persoas proxenitoras para atender o neno ou nena
  • Titulo de familia numerosa: título acreditativo da condición de familia numerosa expedido pola consellería competente da Administración autonómica
  • Sentenza de separación ou divorcio: de ser o caso, sentenza ou documentación acreditativa de conforme o/a menor está a cargo da persoa solicitante ou ben goza de custodia compartida

Documentos relacionados

  • mod 001 solicitude xeral (121 KB)

Canles de presentación

Presencial

Que se necesita?:

  • Cubrir o impreso xeral de solicitude e demais documentación que proceda segundo o disposto no apartado de Documentación necesaria e, en todo caso, deberá achegar inexcusablemente o xustificante de preinscrición en liña asinado polas persoas proxenitoras obtido en coruna.gal/educacion

Como se fai?:

  • De forma presencial no Rexistro Xeral, mediante cita previa que poderá solicitar nesta ligazón. Nas localizacións indicadas máis abaixo.
  • Por correo certificado dirixido ao Rexistro Xeral do concello.
  • Nos demais supostos contemplados no art. 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas

Internet

Que se necesita?:

Deberá dispoñer de certificado dixital.

Unha vez cuberta a solicitude telemática debe ter preparados os ficheiros que necesite para xustificar a instalación que solicita, segundo se especifíca no apartado "Documentación necesaria" e entre os que deberá figurar inexcusablemente o xustificante de preinscrición en liña asinado polas persoas proxenitoras obtido en coruna.gal/educacion

No proceso de presentación solicitaráselle que asine dixitalmente a documentación presentada (deberá dispoñer de Autofirma no seu equipo), polo que non é recomendable asinar previamente a solicitude ou outros documentos.

Como se fai?:

A través desta Sede electrónica municipal.

En aplicación do artigo 14.2 da Lei 39/2015, do procedemento administrativo común, teñen a obriga de realizar este trámite, a través da Sede electrónica:

a) As persoas xurídicas

b) As entidades sen personalidade xurídica (asociacións, sociedades civís, comunidades de propietarios etc.).

c) Quen exerza unha actividade profesional para a que se requira colexiación obrigatoria, para os trámites e actuacións que realicen coas administracións públicas en exercicio da dita actividade profesional. En todo caso, dentro deste colectivo entenderanse incluídos os notarios e rexistradores da propiedade e mercantís.

d) Quen represente a un interesado que estea obrigado a relacionarse electronicamente coa Administración.

Páxina web:

TRAMITAR

Teléfono

Despois

E despóis?:

  • PUBLICACIÓN DE LISTAS DE SOLICITUDES ADMITIDAS/NON ADMITIDAS: 12 ABRIL
  • PRAZO CORRECCIÓN DOCUMENTACIÓN: 13-26 ABRIL
  • PUBLICACIÓN LISTAS PROVISIONAIS: 10 MAIO
  • PRAZO PARA PRESENTAR ALEGACIÓNS: 11-25 MAIO
  • PUBLICACIÓN LISTAS DEFINITIVAS: 3 XUÑO
  • MATRÍCULA: 7-11 XUÑO
  • INICIO CURSO 2021/2022: 6 SETEMBRO

Que che parece esta sección?

-101-101-101

Tes un navegador demasiado antigo!

Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible

Iniciar sesión