Concello da Coruña

Concello da Coruña

AEIM

Admisión nas Escolas Infantís Municipais

Canles:

Telemático, Presencial

Nivel de tramitacion electronica:

Descarga e envío do formulario

Tipo:

Axudas, becas e subvencións

Materia:

Educación

Vixente:

Si

Mediante este trámite presentaranse as solicitudes de inscrición nas Escolas Infantís Municipais para o curso 2025-2026 (BOP Núm. 57 - 25 de marzo de 2025) e convocatorias extraordinarias adicionais

Admisión nas Escolas Infantís Municipais

Inscricións:

Dende o 07/07/2025 ata o 18/07/2025

Sobre o procedemento

A quen vai dirixido?:

Unidades familiares con fillas ou fillos en idade de se inscribir nas Escolas Infantís Municipais por primeira vez.

Máis información:

RELACIÓN DE PRAZAS VACANTES NA REIM NO MES DE XULLO

Escola

0-1 anos (2025)

1-2 anos (2024)

2-3 anos (2023)

Total de prazas vacantes

EIM A Caracola

0

0

0

0

EIM Agra do Orzán

7

0

8

15

EIM Arela

0

0

11

11

EIM Carricanta

0

0

9

9

EIM Os Rosales

8

0

17

25

EIM Luís Seoane

0

0

2

2

EIM Monte Alto

0

0

6

6

EIM Os Cativos

13

7

21

41

Total

28

7

74

109

Presentación

Documentación necesaria:

DOCUMENTACIÓN XERAL

  • Solicitude xeral: solicitude
  • Preinscrición en liña: xustificante de preinscrición en liña, asinado polas dúas persoas proxenitoras ou unha, en caso de familias monoparentais/monomarentais ou persoas proxenitoras que teñan a patria potestade en exclusiva (dispoñible nesta ligazón)
  • DNI/NIE: no caso de non autorizar a consulta na preinscrición en liña, copia do DNI/NIE das persoas proxenitoras.
  • Pasaporte ou certificado de rexistro de cidadán da UE: neste último caso deberase presentar xunto co documento de identidade do pais de orixe.
  • Libro de familia: Libro de familia, certificado de nacemento ou documento que acredite oficialmente a filiación do/a menor.
  • Certificado médico, en caso de non ter nacido o/a menor para quen se solicita a praza, indicando a posible data prevista para o seu nacemento. Nestes casos a condición de nado/a deberase acreditar no momento de realizar a matrícula na escola asignada.
  • Separación ou divorcio: sentenza ou documentación acreditativa de conforme o/a menor está a cargo da persoa solicitante ou ben goza de custodia compartida.
  • Datos tributarios: no caso de non autorizar na prescrición en liña a consulta dos datos tributarios deberán achegar as declaracións da renda dos membros da unidade familiar correspondentes ao exercicio 2023.
  • Menores empadroados/as no concello da Coruña: no caso de non autorizar a consulta do padrón na preinscrición en liña, deberán achegar un certificado de padrón que acredite a residencia no Concello do/a solicitante con algunha das persoas proxenitoras.
  • Menores empadroados/as fóra do concello da Coruña: deberán presentar certificado de padrón onde se acredite que o/a menor reside con algunha das súas persoas proxenitoras.

PREFERENTE

  • Fillas/os de persoal empregado da escola: certificado do centro educativo
  • Irmás/irmáns de alumnas/os xa matriculadas/os para o curso 2025-2026: certificado da escola que o acredite
  • Para menores que se atopen nun contexto sociofamiliar de risco social e requiran unha intervención inmediata: informe técnico do sistema de servizos sociais
  • Para menores tutelados/as ou en situación de garda por parte da Administración autonómica: resolución administrativa da situación de garda/tutela expedido polo órgano competente da Administración autonómica.
  • Para fillos e fillas de mulleres que estean en centros de acollida ou sexan vítimas de violencia de xénero: a documentación acreditativa de unidades familiares vítimas de violencia de xénero, segundo o artigo 5 da Lei 11/2007, do 27 de xullo, galega para a prevención e o tratamento integral da violencia de xénero.

BAREMACIÓN

  • Familias monoparentais/monomarentais: certificado vixente expedido pola Dirección Xeral de Familia, Infancia e Dinamización Demográfica
  • Discapacidade: no caso de non autorizar a consulta en liña do grao de discapacidade, certificado expedido por órgano competente, se é o caso, do grao de discapacidade do/a menor ou de calquera das persoas proxenitoras que convivan co menor.
  • Dependencia: resolución do recoñecemento do grao de dependencia do/a menor ou recoñecemento dalgunha medida de apoio para o exercicio da súa capacidade xurídica.
  • Necesidades educativas especiais: en caso de alumnado con necesidades educativas especiais, acreditación de tal circunstancia
  • Situación laboral: no caso de non autorizar a consulta na preinscrición en liña a documentación xustificativa da situación laboral das persoas proxenitoras ou titoras mediante o informe de vida laboral actualizado. En caso de traballadores/as por conta propia, aínda que autoricen a consulta teñen que achegar o recibo de pago da cota á Seguridade Social, ou da mutualidade do mes anterior ao período de solicitude.
  • Excedencia laboral: nos casos de excedencia laboral por coidado de fillos das persoas proxenitoras, ademais de autorizar a consulta na preinscrición en liña ou presentar o certificado vixente da vida laboral, deben presentar a documentación correspondente que acredite a data de finalización da excedencia. Para obter a puntuación na situación sociolaboral a data de finalización da excedencia deberá coincidir como máximo co mes de incorporación do/a neno/a na escola.
  • Titulo de familia numerosa: no caso de non autorizar a consulta na preinscrición en liña ou título vixente acreditativo da condición de familia numerosa expedido pola consellería competente da Administración autonómica.
  • Residentes doutros concellos que traballen no municipio da Coruña: deben acreditar un certificado de empresa no que conste que a persoa traballa nun centro con domicilio na Coruña.

Documentos relacionados

  • mod 001 solicitude xeral (65 KB)
  • Resultado do sorteo de 2025 (115 KB)

Canles de presentación

Presencial

Que se necesita?:

  • Cubrir o impreso xeral de solicitude e demais documentación que proceda segundo o disposto no apartado de Documentación necesaria e, en todo caso, deberá achegar inexcusablemente o xustificante de preinscrición en liña asinado polas persoas proxenitoras obtido en coruna.gal/educacion.

Como se fai?:

  • De forma presencial no Rexistro Xeral, mediante cita previa que poderá solicitar na ligazón. Nas localizacións indicadas máis abaixo.
  • Por correo certificado dirixido ao Rexistro Xeral do concello.
  • Nos demais supostos recollidos no art. 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas

Internet

Que se necesita?:

Deberá dispoñer de certificado dixital.

Unha vez que se cubra a solicitude telemática, debe ter preparados os ficheiros que necesite para xustificar a instalación que solicita, segundo está especificado no apartado "Documentación necesaria" e entre os que deberá figurar inexcusablemente o xustificante de preinscrición en liña asinado polas persoas proxenitoras obtido en coruna.gal/educacion.

No proceso de presentación solicitaráselle que asine dixitalmente a documentación presentada (deberá dispoñer de Autofirma no seu equipo), polo que non é recomendable asinar previamente a solicitude ou outros documentos.

Como se fai?:

A través desta Sede electrónica municipal.

En aplicación do artigo 14.2 da Lei 39/2015, do procedemento administrativo común, teñen a obriga de realizar este trámite, a través da sede electrónica:

a) As persoas xurídicas

b) As entidades sen personalidade xurídica (asociacións, sociedades civís, comunidades de propietarios etc.).

c) Quen exerza unha actividade profesional para a que se requira colexiación obrigatoria, para os trámites e actuacións que realicen coas administracións públicas en exercicio da dita actividade profesional. En todo o caso, dentro deste colectivo entenderanse incluídos as e os notarios e as e os rexistradores da propiedade e mercantís.

d) Quen represente a unha persoa interesada que estea obrigada a relacionarse electronicamente coa Administración.

Páxina web:

TRAMITAR

Teléfono

Despois

E despois?:

Calendario do proceso de admisión nas escolas infantís para o curso 2025-2026 Convocatoria de xullo

  • Prazo de solicitude: 7-18 de xullo
  • Lista de documentación completa/incompleta/persoas excluídas: 31 de xullo
  • Corrección de documentación: 1 ao 14 de agosto
  • Lista provisional: 1 de setembro
  • Alegacións: 2 ao 4 de setembro
  • Lista definitiva: 8 de setembro
  • Matriculación: 9 ao 12 de setembro

Que che parece esta sección?

-101-101-101

Tes un navegador demasiado antigo!

Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible

Iniciar sesión