Concello da Coruña

Concello da Coruña

AQSYR

Suxestións, queixas e reclamacións

Canles:

Telefónico, Presencial, Telemático

Nivel de tramitacion electronica:

Tramitación electrónica

Tipo:

Suxerencias, queixas, denuncias e información aos cidadáns

Materia:

Sociedade e benestar, Poboación e comunidades

Órgano responsable:

Concello da Coruña

Vixente:

Si

Este procedemento ten por finalidade posibilitar o exercicio do dereito da veciñanza da Coruña a formular queixas, suxestións ou reclamacións relacionadas co funcionamento dos servizos municipais.

Os avisos, queixas, suxestións e reclamacións distribúenselle internamente á unidade con competencias sobre o devandito servizo e, se é o caso, recoller as decisións adoptadas pola devandita unidade e comunicarllas á persoa interesada.

Suxestións e reclamacións

Inscricións:

Sobre o procedemento

A quen vai dirixido?:

Calquera persoa física ou xurídica interesada que cumpra os requisitos indicados.

Requisitos:

Persoa física

Habitantes do termo municipal que estean empadroados/as no municipio. Quen non estando empadroados/as, teñan establecidas unha ou varias relacións tributarias periódicas co concello.

Persoa xurídica

As entidades que teñan establecemento permanente no municipio.

Excepcións

No caso de que non se cumpran as condicións, poderase formular unha suxestión ou reclamación, pero non será obrigatoria a contestación á persoa interesada.

Prezo / Custo:

Ningún

Órgano que resolve:

O que teña a competencia sobre o asunto

Presentación

Canles de presentación

Presencial

Que se necesita?:

Cubrir o formulario subministrado no punto de atención ao público.

Como se fai?:

Presentándose en calquera oficina de rexistro (ou de asistencia en materia de rexistros), coa correspondente cita previa

Internet

Que se necesita?:

Non é necesario certifcado nin autenticación.

Como se fai?:

Accedendo ao formulario web e cubrindo os datos solicitados.

Páxina web:

https://www.coruna.gal/web/es/comunicate/sugerencias?argIdioma=es&tipo-notificacion=SugerenciaReclamacion&Submit=Continuar&SyRpaso2=Si

Teléfono

Como se fai?:

Chamando ao teléfono 010 (981 920 010 desde fóra do termo municipal da Coruña), e facilitando os datos que se lle soliciten.

Despois

Prazo de resolución:

Resposta

90 días para comunicar o resultado, sempre que se cumpran os requisitos establecidos.

Sentido do silencio administrativo:

Non procede

Que che parece esta sección?

-101-101-101

Tes un navegador demasiado antigo!

Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible

Iniciar sesión