STD
Telemático, Presencial
Descarga e envío do formulario
Prestacións
Sector público, Sociedade e benestar
Servizos Sociais
Si
Servizo de atención durante as 24 horas do día, os 365 días do ano, mediante un dispositivo que permite a acódelas usuarias, ante calquera situación de emerxencia e con tan só apertar un botón, comunicarse coa central, atendida por persoal especializado, para dar resposta á crise presentada.
A Teleasistencia Domiciliaria é un servizo de atención telefónica ininterrompida que consta dunha unidade de alarma (medallón ou pulseira) que leva acódea usuaria, un terminal telefónico e unha central informatizada, receptora de chamadas, situada no centro de atención.
Servizo de teleasistencia domiciliaria
Persoas físicas para si ou para os seus familiares que reúnan os requisitos establecidos na Ordenanza municipal de Teleasistencia domiciliaria.
Ningún.
Titular da Concellería Delegada de Igualdade, Benestar Social e Participación
A Teleasistencia Domiciliaria é un servizo de atención telefónica ininterrompida que consta dunha unidade de alarma (medallón ou pulseira) que leva acódea usuaria, un terminal telefónico e unha central informatizada, receptora de chamadas, situada no centro de atención.
Está activo as 24 horas do día, os 365 días do ano.
Normativas relacionadas
Durante todo o ano.
Acudir ás Oficinas de rexistro municipais, onde estará dispoñible o formulario de solicitude e demais documentación para cubrir que tamén poderá descargalos desde esta páxina.
Tamén poderán remitirse mediante as demais formas previstas no artigo 16.4 da Lei 39/2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
Para acceder a esta prestación debe:
En aplicación do artigo 14.2 da Lei 39/2015, de Procedemento Administrativo Común, teñen a obrigación de realizar este trámite a través da Sede electrónica:
a) As persoas xurídicas.
b) As entidades sen personalidade xurídica (asociacións, sociedades civís, comunidades de propietarios, etc).
c) Quen exerza unha actividade profesional para a que se requira colegiación obrigatoria, para os trámites e actuacións que realicen coas Administracións Públicas en exercicio da devandita actividade profesional. En todo caso, dentro deste colectivo entenderanse incluídos os notarios e rexistradores da propiedade e mercantís.
d) Quen represente a un interesado que estea obrigado a relacionarse electronicamente coa Administración.
Tres meses desde a presentación da solicitude.
Desestimatorio
Recursos posibles:
Outras versións
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible